NASZE REALIZACJE
REALIZACJE
Kontynuacja naszych realizacji jest prowadzona na naszym facebookowym profilu www.facebook.com/ampsepolno . Zachęcamy do polubienia i obserwacji.
BMW F30 2.0D – CHIP TUNING
Świeżo po zakończeniu gwarancji wpadła do nas F’ka w automacie na mały zastrzyk wigoru. Auto zdrowe, bardzo przewidywalne mimo skomplikowanego sterownika silnika chętnie poddało się strojeniu i zaowocowało fajnym przyrostem, który uprzyjemni podróżowanie a to wszystko w piątek 13-stego
Przyrost:
+36KM i 62Nm
Peugeot 407 2.0HDI – FAP OFF
PSA montuje „mokre” filtry cząstek stałych w swoich samochodach co dodatkowo daje nam w pakiecie kilka awaryjnych podzespołów. W tym wypadku awaria pompy dodatku Eolys spowodowała przyspieszone zużycie filtra z braku środka katalitycznego dodawanego do paliwa. Problem rozwiązaliśmy kompleksowo mechanicznie i programowo, przy okazji rozwiązaliśmy problemy z ABS i ESP oraz oświetleniem pojazdu
Opel Zafira B Z19DTH – CHIP TUNING + ekologia
Auto zawitało na rozwiązanie ekologicznych problemów. Podziękowaliśmy za współpracę filtrowi cząstek stałych oraz zaworowi EGR. Przy okazji wizyty auto dostało łagodną kurację wzmacniającą ze względu na automatyczną skrzynię biegów i turbinę z tendencją do przeładowywania
Przysrost:
+31KM i 59Nm
Astra H GTC Z19DTH – OŻYWIENIE
Astra trafiła do nas na lawecie – objaw absolutny brak reakcji na kluczyk. Wstępna diagnoza sprowadziła nas do sterownika silnika, w którym na dobre zagościła woda i spowodowała całą lawinę nieszczęść. Zaczęło się od spadków mocy aż auto z racji zwarcia w szynie CAN, popaleniu kilku bezpieczników umarło całkowicie. Do naszych zadań w tym wypadku należało
– diagnostyka
– naprawa uszkodzonych obwodów zasilania
– odczyt kodu PIN i przygotowanie karty kodowej auta dla klienta
– wylogowanie zakupionego używanego sterownika silnika
– dopisanie drugiego ECU do auta
– przy okazji usunęliśmy informację o wypadku ze sterownika AirBag co powodowało ciągłe zapalanie świateł awaryjnych po przekręceniu kluczyka
Wszystkie operacje dla bezpieczeństwa sterownika przed ponownym zalaniem wykonaliśmy przez złącze OBD.
Audi A4 B6 1.9TDI PD – CHIP TUNING
Przyjechało do nas Audi na moda… wróć.. ledwo dojechało bo ktoś zapomniał dokręcić śruby łapki łożyska i blokowała się o przegub. Szybka naprawa i na rolki… efekt? Zdrowa seria zaowocowała ładnym przyrostem. Podróżowanie mimo fatalnej pogodzie będzie teraz zdecydowanie przyjemniejsze.
Przyrost:
+34KM +60Nm
Peugeot 508 1.6 e-HDI – Ekologia
Z zaprzyjaźnionego warsztatu trafił do nas Peugeot 508 na kompleksowe rozwiązanie ekologicznych problemów nad którymi próbował zapanować sterownik Continentala. Niestety awaria zaworu EGR nie wpłynęła pozytywnie na filtr cząstek stałych więc pozbyliśmy się obu elementów. Przy okazji jako że auto było po wymianie sprzęgła i wysprzęglika przeprowadziliśmy pełne uczenie skrzyni biegów.
VW Sharan 2.0TDI CR z SCR – CHIP TUNING
Świeżo kupiony Sharan z DSG wpadł na kurację wzmacniającą nowy nabytek miał mieć seryjnie 170KM i z taką świadomością klient auto nabył. Weryfikacja kodu silnika i hamownia potwierdziły że jest to jednak wersja 140KM. Troszkę pomieszaliśmy w sofcie i klient odjechał wersją taką jaką chciał z łagodną mapą bez zbędnego kopania niutonem po plecach
Przyrost:
+33KM i 46Nm
Fiat Ducato 2.3JTD 120KM – CHIP TUNING
Bus ze zdrowym sercem, które wygenerowało w serii mały bonus wpadło na zastrzyk dodatkowej mocy. Finalnie udało się uzyskać fajną moc końcową dzięki której podróż z ładunkiem będzie przyjemniejsza. Moment obrotowy zachowawczo ze względu na przeniesie napędu.
Przyrost:
+36KM i 46Nm
Audi Quattro 2.3 NG – strojenie
Audi, które wyjechało z fabryki na mechanicznym wtrysku po wielu latach zaczęło sprawiać problemy więc właściciel postanowił zrobić konwersję na EFI przy pomocy produktu #Ottomotive #DigitalEcuCheater. Auto odpalone przyjechało do nas na strojenie. Można dalej cieszyć się autem
Opel Vivaro 1.9DI 82KM – ciężki temat?
Auto odsyłane od warsztatu do warsztatu. Po wymianie skrzyni z 5 na 6 biegową z Laguny trafiło do nas z problemem nie działającego prędkościomierza i masy kontrolek na desce z braku informacji o prędkości auta. Inni nie ogarnęli a my tak. Licznik zaczął działać, kontrolki pogasły. Przy skrzyni PK-6 82KM to stanowczo za mało więc postaraliśmy się coś zdziałać. Mimo kiepsko wstającego turbo pierwszy pomiar wyszedł pozytywnie lecz z późno dostępnym momentem. Po programie uzyskaliśmy zastrzyk mocy, która z pewnością się przyda. Teraz czekamy na kolejny krok ze strony właściciela aby udało się szybciej zbudować moment obrotowy i poszerzyć jego dostępność w większym zakresie obrotów.
Przyrost:
+23KM i 52Nm
AUDI A4 B6 1.8T 190KM – CHIP TUNING
Kolejne Audi z napędem na cztery łapy wpadło na strojenie. Tym razem seryjna 190KM z małym bonusem chętnie poddała się modyfikacją dzięki czemu udało się uzyskać fajny zastrzyk mocy i momentu. Z racji napędu na 4 koła pomiaru dokonaliśmy przy użyciu hamowni drogowej Dynomet.
Przyrost:
+21 KM i 77 Nm
AUDI A8 D3 4.2TDI V8 – CHIP TUNING
Audi mimo pokaźnego motoru wpadło po kilka dodatkowych koni i niutonów. Z racji napędu Quattro pomiaru dokonaliśmy w naturalnych warunkach przy pomocy hamowni drogowej Dynomet. Przyrost zdecydowanie odczuwalny uprzyjemni podróżowanie Ekologie pozostawiliśmy na swoim miejscu.
Przyrost:
+39KM i 147Nm
TAKIE SMACZKI Z PRACY:
REC w Zafirze spłonął z wrażenia… chyba na widok wielopoziomowego uszczelnienia (???) sterownika pompy ABS w Citroenie, które skutecznie chroniło elektronikę od wody, która się tam dostała żeby już nie mogła wypłynąć. Efekt? zwarcie w szynie CAN unieruchomiło auto. Ktoś wpadł na pomysł skoro pękła obudowa elektroniki to zawiniemy folią potem owiniemy czerwoną taśmą i zasmarujemy masą na spawy? Janusze blacharki w akcji
Never ending story?
Czarne tablice na to wskazują Sunny z GA16DE po kilku modyfikacjach mechanicznych wpadło na montaż DET3 oraz strojenie. Priorytetem w tym wypadku nie była walka o każdego KM a bezpieczeństwo dla silnika.
Niedługo po wyleczeniu chorób wieku dziecięcego (m.in. wydajniejszy układ chłodzenia) wraca na finalne strojenie Ford Granada 4.0 V6 z mega ostrym wałkiem startujące m.in. w pucharze Capri, w którym zamontowaliśmy Ecumaster DET3 w trybie Fuel Implant w połączeniu z modułem zapłonowym EDIS pełni funkcję komutera typu Stand Alone pozwalając w pełni ogarnąć sterowanie paliwem i zapłonem.
Jako że sezon modyfikacji w pełni zapraszamy na montaż świnek i komputerów stand alone oraz strojenia
Podwójne Oplowskie opakowanie z Włoskim sercem – DPF OFF
Trafiły jednocześnie do nas 2 Zafiry na rozwiązanie ekologicznych problemów.
Czarna 150’cio konna Z19DTH przez jazdę z uszkodzonym EGR’em zabiła filtr cząstek stałych na amen więc trafiła do nas z zaprzyjaźnionego warsztatu na pomoc w rozwiązaniu ekologicznego kłopotu od strony programowej.
Srebrna 120KM Z19DT przez niewydolny filtr cząstek stałych i częste regeneracje niebezpiecznie zaczął wrastać poziom oleju. Odpowiednio szybka reakcja ze strony właściciela uchroniła silnik przed poważanym uszkodzeniem.
Peugeot 307 2.0HDI 16V – FAP OFF
Mazda 3 1.6D – FAP OFF
Z zaprzyjaźnionego warsztatu trafił do nas 136KM dwu litrowy HDI na rozwiązanie problemu zapchanego filtra FAP. Warsztat wymontował uszkodzony filtr a my wyłączyliśmy go programowo włącznie z modułem dozującym Eolysa do ropy. Przy okazji z kolejnego zaprzyjaźnionego warsztatu dostarczono nam sam sterownik od Mazdy 3 również w celu pozbycia się uporczywego filtra
Peugeot 308 – Dorobienie kluczy
W Peugeocie zaginął klucz z pilotem, więc dorobiliśmy kompleksowo nowy kluczyk z pilotem a dzięki oryginalnym narzędziom i programom, których używamy cała operacja kodowania klucza zajęła nam dosłownie kilka chwil. Jako jedyni w okolicy mamy możliwość wydostania pinu auta przez OBD w grupie PSA czyli do kodowania np. klucza nie musimy rozbierać połowy auta i szarpać modułów na stół 🙂
Audi Q7 3.0TDI – DPF OFF
Awaria przewodu intercoolera spowodowała nagły wzrost zadymienia. Niestety zbyt duża ilość przebytych kilometrów bez doładowania doprowadziła do wykończenia filtra cząstek stałych. Auto na sterowniku EDC17 zostało kompleksowo ogarnięte od strony mechanicznej i elektronicznej. Auto ponownie sprawia radość właścicielowi.
Opel Insignia 2.0CDTI – Elkologiczny problem
Insignia wpadła na rozwiązanie problemu z filtrem cząstek stałych. Bardzo krótkie dystanse i 90% miejskiej jazdy powodowało ciągle problem ze zbyt szybkim nasyceniem oraz z prawidłowym wykonaniem procedury wypalania. Sprawę ogarnęliśmy kompleksowo od strony mechanicznej i elektronicznej. Teraz Oplowi i miasto nie straszne 😉
VW Golf VI 1.6TDI 105KM – CHIP TUNING
Ładna „szóstka”w serii wypadła delikatnie poniżej oczekiwań. Miało być bezpiecznie i bez zbędnego szaleństwa niutonami a przy okazji usunęliśmy limiter prędkości. Uzyskaliśmy przyjemny przyrost, który z pewnością poprawi komfort podróżowania 🙂
Przyrost: +42KM i +49Nm
Współpraca z lokalnymi warsztatami
Tutaj EDC16 w trakcie programowania na stole z Opla 1.9CDTI, które zaniemogło z powodu niewydolnego filtra cząstek stałych – DPF i EGR OFF
Zapraszamy do współpracy wszystkie warsztaty w zakresie elektroniki pojazdowej, diagnostyki, elektryki pojazdowej. Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy.
Peugeot 407 1.6HDI – FAP OFF
Skomplikowany przypadek. Auto po awarii oryginalnego sterownika silnika miało wymieniony „pakiet startowy” niestety niezgodność konfiguracji z dawcą powodowało wiele problemów (niedziałające szyby, centralny zamek, pikające radio itd.). Przywróciliśmy auto do stanu fabrycznego pod względem konfiguracji modułów nadwozia, wymieniliśmy i zaprogramowaliśmy sterownik silnika oraz usunięty został filtr cząstek stałych. Auto wróciło do żywych.
Renault Scenic 1 ph2 1.9DCI – EGR OFF
Auto przyjechało z totalnym brakiem mocy. Diagnoza wykazała problem z zaworem EGR. Jak widać „nasi” tu byli. Zawór stale otwarty, zamiast uszczelki czerwony silikon oraz wisienka na torcie przyspawany grzybek, który się oberwał. Zawór został fizycznie zamknięty oraz wyłączony programowo. Moc wróciła. Klient zadowolony.
Opel Zafira B 1.7CDTI – DPF OFF
Auto pozostawiało za sobą kłęby dymu. Okazało się że w konkurencyjnej firmie został usunięty DPF – nieprawidłowo oczywiście. Mimo braku filtra następowało włączenie procedury wypalania. Sterownik na stół a tu pierwsze zaskoczenie sterownik zaklejał hydraulik sylikonem sanitarnym ^^. Oczywiście problem rozwiązaliśmy mimo że sterowniki Denso to ciężki orzech do zgryzienia 😉
VW Golf VI 1.6TDI 90KM – CHIP TUNING
Mimo małego przebiegu (100tys) i 1 właściciela auto niedomagające w prawie całym zakresie obrotów z pofalowaną krzywą momentu obrotowego. Póki co uzyskaliśmy przyrost 25KM i dużo bardziej płaski przebieg krzywych. Klient zadowolony bo auto odżyło ale niedługo trafi na poważny przegląd i będziemy się starać o porządny przyrost oraz ładne i gładkie kreski 😉
Audi A4 8K – Xenon retrofit
Usługa polegała na wymianie zwykłych lamp halogenowych na Bi-xenonowe z neonem.
Całość została wykonana tak jak w aucie, które wyjechało z fabryki z bixem:
– montaż układu poziomowania reflektorów
– montaż spryskiwaczy reflektorów
– wymiana „09” na nowy w wersji HI
– zdjęcie Component protection z nowego modułu oraz pełne kodowania auta pod nowe wyposażenie
W przeciwieństwie do konkurencji nie stosujemy dziwnych układów upchanych w lampach, które wydzielają mnóstwo ciepła tak aby nie wyświetlał się błąd spalonej żarówki i w każdej chwili grozą poważną usterką w aucie.
BMW E46 M54B25 Turbo – DET3 FIT + Strojenie
Naszym zadaniem był montaż Ecumaster DET3 z wbudowanym mapsensorem 250kPa w trybie Fuel Implant oraz wystrojenie aby auto mogło bezpiecznie poruszać się z doładowaniem 0,5Bara. Niedługo po wyeliminowaniu kilku drobnostek auto wróci na finalne strojenie i pojawią się jakieś kreseczki 😉
Peugeot 4007 2.2HDI – FAP OFF
Przyjechał do nas na programowe wyłączenie mokrego filtra cząstek stałych FAP. Filtr został już mechanicznie usunięty w jednym z zaprzyjaźnionych warsztatów mechanicznych nam pozostało dokończyć sprawę od strony elektronicznej. Cała operacja została wykonana przez złącze OBD bez fizycznej ingerencji w sterownik silnika oraz BSI. Oczywiście auto nigdy również nie będzie już zgłaszało błędów związanych z małą ilością dodatku do oleju napędowego (EOLYS) co jest często spotykane w konkurencyjnych firmach.
Vectra C 1.9CDTI – CHIP TUNING
Vectra C Z19DTH – Podjęliśmy nierówną walkę z autem, które bardzo kiepsko jechało z dołu a mimo to uzyskało seryjną moc . Winny okazał się zawór EGR. Po wymianie zaworu na nowy i strojeniu auto zaczęło przyjemnie jechać od samego dołu co widać zwłaszcza po krzywej przebiegu momentu obrotowego.
W aucie nadal pozostał sprawny DPF co wymusiło wymianę zaworu EGR a nie jego programowe wyłączenie.
Fiat Ducato 2.3JTD 120KM – CHIP TUNING
Bus ze zdrowym sercem, które wygenerowało w serii mały bonus wpadło na zastrzyk dodatkowej mocy. Finalnie udało się uzyskać fajną moc końcową dzięki której podróż z ładunkiem będzie przyjemniejsza. Moment obrotowy zachowawczo ze względu na przeniesie napędu.
Przyrost:
+36KM i 46Nm
Audi Quattro 2.3 NG – strojenie
Audi, które wyjechało z fabryki na mechanicznym wtrysku po wielu latach zaczęło sprawiać problemy więc właściciel postanowił zrobić konwersję na EFI przy pomocy produktu #Ottomotive #DigitalEcuCheater. Auto odpalone przyjechało do nas na strojenie. Można dalej cieszyć się autem
Opel Vivaro 1.9DI 82KM – ciężki temat?
Auto odsyłane od warsztatu do warsztatu. Po wymianie skrzyni z 5 na 6 biegową z Laguny trafiło do nas z problemem nie działającego prędkościomierza i masy kontrolek na desce z braku informacji o prędkości auta. Inni nie ogarnęli a my tak. Licznik zaczął działać, kontrolki pogasły. Przy skrzyni PK-6 82KM to stanowczo za mało więc postaraliśmy się coś zdziałać. Mimo kiepsko wstającego turbo pierwszy pomiar wyszedł pozytywnie lecz z późno dostępnym momentem. Po programie uzyskaliśmy zastrzyk mocy, która z pewnością się przyda. Teraz czekamy na kolejny krok ze strony właściciela aby udało się szybciej zbudować moment obrotowy i poszerzyć jego dostępność w większym zakresie obrotów.
Przyrost:
+23KM i 52Nm
AUDI A4 B6 1.8T 190KM – CHIP TUNING
Kolejne Audi z napędem na cztery łapy wpadło na strojenie. Tym razem seryjna 190KM z małym bonusem chętnie poddała się modyfikacją dzięki czemu udało się uzyskać fajny zastrzyk mocy i momentu. Z racji napędu na 4 koła pomiaru dokonaliśmy przy użyciu hamowni drogowej Dynomet.
Przyrost:
+21 KM i 77 Nm
AUDI A8 D3 4.2TDI V8 – CHIP TUNING
Audi mimo pokaźnego motoru wpadło po kilka dodatkowych koni i niutonów. Z racji napędu Quattro pomiaru dokonaliśmy w naturalnych warunkach przy pomocy hamowni drogowej Dynomet. Przyrost zdecydowanie odczuwalny uprzyjemni podróżowanie Ekologie pozostawiliśmy na swoim miejscu.
Przyrost:
+39KM i 147Nm
TAKIE SMACZKI Z PRACY:
REC w Zafirze spłonął z wrażenia… chyba na widok wielopoziomowego uszczelnienia (???) sterownika pompy ABS w Citroenie, które skutecznie chroniło elektronikę od wody, która się tam dostała żeby już nie mogła wypłynąć. Efekt? zwarcie w szynie CAN unieruchomiło auto. Ktoś wpadł na pomysł skoro pękła obudowa elektroniki to zawiniemy folią potem owiniemy czerwoną taśmą i zasmarujemy masą na spawy? Janusze blacharki w akcji
Never ending story?
Czarne tablice na to wskazują Sunny z GA16DE po kilku modyfikacjach mechanicznych wpadło na montaż DET3 oraz strojenie. Priorytetem w tym wypadku nie była walka o każdego KM a bezpieczeństwo dla silnika.
Niedługo po wyleczeniu chorób wieku dziecięcego (m.in. wydajniejszy układ chłodzenia) wraca na finalne strojenie Ford Granada 4.0 V6 z mega ostrym wałkiem startujące m.in. w pucharze Capri, w którym zamontowaliśmy Ecumaster DET3 w trybie Fuel Implant w połączeniu z modułem zapłonowym EDIS pełni funkcję komutera typu Stand Alone pozwalając w pełni ogarnąć sterowanie paliwem i zapłonem.
Jako że sezon modyfikacji w pełni zapraszamy na montaż świnek i komputerów stand alone oraz strojenia
Podwójne Oplowskie opakowanie z Włoskim sercem – DPF OFF
Trafiły jednocześnie do nas 2 Zafiry na rozwiązanie ekologicznych problemów.
Czarna 150’cio konna Z19DTH przez jazdę z uszkodzonym EGR’em zabiła filtr cząstek stałych na amen więc trafiła do nas z zaprzyjaźnionego warsztatu na pomoc w rozwiązaniu ekologicznego kłopotu od strony programowej.
Srebrna 120KM Z19DT przez niewydolny filtr cząstek stałych i częste regeneracje niebezpiecznie zaczął wrastać poziom oleju. Odpowiednio szybka reakcja ze strony właściciela uchroniła silnik przed poważanym uszkodzeniem.
Peugeot 307 2.0HDI 16V – FAP OFF
Mazda 3 1.6D – FAP OFF
Z zaprzyjaźnionego warsztatu trafił do nas 136KM dwu litrowy HDI na rozwiązanie problemu zapchanego filtra FAP. Warsztat wymontował uszkodzony filtr a my wyłączyliśmy go programowo włącznie z modułem dozującym Eolysa do ropy. Przy okazji z kolejnego zaprzyjaźnionego warsztatu dostarczono nam sam sterownik od Mazdy 3 również w celu pozbycia się uporczywego filtra
Peugeot 308 – Dorobienie kluczy
W Peugeocie zaginął klucz z pilotem, więc dorobiliśmy kompleksowo nowy kluczyk z pilotem a dzięki oryginalnym narzędziom i programom, których używamy cała operacja kodowania klucza zajęła nam dosłownie kilka chwil. Jako jedyni w okolicy mamy możliwość wydostania pinu auta przez OBD w grupie PSA czyli do kodowania np. klucza nie musimy rozbierać połowy auta i szarpać modułów na stół 🙂
Audi Q7 3.0TDI – DPF OFF
Awaria przewodu intercoolera spowodowała nagły wzrost zadymienia. Niestety zbyt duża ilość przebytych kilometrów bez doładowania doprowadziła do wykończenia filtra cząstek stałych. Auto na sterowniku EDC17 zostało kompleksowo ogarnięte od strony mechanicznej i elektronicznej. Auto ponownie sprawia radość właścicielowi.
Opel Insignia 2.0CDTI – Elkologiczny problem
Insignia wpadła na rozwiązanie problemu z filtrem cząstek stałych. Bardzo krótkie dystanse i 90% miejskiej jazdy powodowało ciągle problem ze zbyt szybkim nasyceniem oraz z prawidłowym wykonaniem procedury wypalania. Sprawę ogarnęliśmy kompleksowo od strony mechanicznej i elektronicznej. Teraz Oplowi i miasto nie straszne 😉
VW Golf VI 1.6TDI 105KM – CHIP TUNING
Ładna „szóstka”w serii wypadła delikatnie poniżej oczekiwań. Miało być bezpiecznie i bez zbędnego szaleństwa niutonami a przy okazji usunęliśmy limiter prędkości. Uzyskaliśmy przyjemny przyrost, który z pewnością poprawi komfort podróżowania 🙂
Przyrost: +42KM i +49Nm
Współpraca z lokalnymi warsztatami
Tutaj EDC16 w trakcie programowania na stole z Opla 1.9CDTI, które zaniemogło z powodu niewydolnego filtra cząstek stałych – DPF i EGR OFF
Zapraszamy do współpracy wszystkie warsztaty w zakresie elektroniki pojazdowej, diagnostyki, elektryki pojazdowej. Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy.
Peugeot 407 1.6HDI – FAP OFF
Skomplikowany przypadek. Auto po awarii oryginalnego sterownika silnika miało wymieniony „pakiet startowy” niestety niezgodność konfiguracji z dawcą powodowało wiele problemów (niedziałające szyby, centralny zamek, pikające radio itd.). Przywróciliśmy auto do stanu fabrycznego pod względem konfiguracji modułów nadwozia, wymieniliśmy i zaprogramowaliśmy sterownik silnika oraz usunięty został filtr cząstek stałych. Auto wróciło do żywych.
Renault Scenic 1 ph2 1.9DCI – EGR OFF
Auto przyjechało z totalnym brakiem mocy. Diagnoza wykazała problem z zaworem EGR. Jak widać „nasi” tu byli. Zawór stale otwarty, zamiast uszczelki czerwony silikon oraz wisienka na torcie przyspawany grzybek, który się oberwał. Zawór został fizycznie zamknięty oraz wyłączony programowo. Moc wróciła. Klient zadowolony.
Opel Zafira B 1.7CDTI – DPF OFF
Auto pozostawiało za sobą kłęby dymu. Okazało się że w konkurencyjnej firmie został usunięty DPF – nieprawidłowo oczywiście. Mimo braku filtra następowało włączenie procedury wypalania. Sterownik na stół a tu pierwsze zaskoczenie sterownik zaklejał hydraulik sylikonem sanitarnym ^^. Oczywiście problem rozwiązaliśmy mimo że sterowniki Denso to ciężki orzech do zgryzienia 😉
VW Golf VI 1.6TDI 90KM – CHIP TUNING
Mimo małego przebiegu (100tys) i 1 właściciela auto niedomagające w prawie całym zakresie obrotów z pofalowaną krzywą momentu obrotowego. Póki co uzyskaliśmy przyrost 25KM i dużo bardziej płaski przebieg krzywych. Klient zadowolony bo auto odżyło ale niedługo trafi na poważny przegląd i będziemy się starać o porządny przyrost oraz ładne i gładkie kreski 😉
Audi A4 8K – Xenon retrofit
Usługa polegała na wymianie zwykłych lamp halogenowych na Bi-xenonowe z neonem.
Całość została wykonana tak jak w aucie, które wyjechało z fabryki z bixem:
– montaż układu poziomowania reflektorów
– montaż spryskiwaczy reflektorów
– wymiana „09” na nowy w wersji HI
– zdjęcie Component protection z nowego modułu oraz pełne kodowania auta pod nowe wyposażenie
W przeciwieństwie do konkurencji nie stosujemy dziwnych układów upchanych w lampach, które wydzielają mnóstwo ciepła tak aby nie wyświetlał się błąd spalonej żarówki i w każdej chwili grozą poważną usterką w aucie.
BMW E46 M54B25 Turbo – DET3 FIT + Strojenie
Naszym zadaniem był montaż Ecumaster DET3 z wbudowanym mapsensorem 250kPa w trybie Fuel Implant oraz wystrojenie aby auto mogło bezpiecznie poruszać się z doładowaniem 0,5Bara. Niedługo po wyeliminowaniu kilku drobnostek auto wróci na finalne strojenie i pojawią się jakieś kreseczki 😉
Peugeot 4007 2.2HDI – FAP OFF
Przyjechał do nas na programowe wyłączenie mokrego filtra cząstek stałych FAP. Filtr został już mechanicznie usunięty w jednym z zaprzyjaźnionych warsztatów mechanicznych nam pozostało dokończyć sprawę od strony elektronicznej. Cała operacja została wykonana przez złącze OBD bez fizycznej ingerencji w sterownik silnika oraz BSI. Oczywiście auto nigdy również nie będzie już zgłaszało błędów związanych z małą ilością dodatku do oleju napędowego (EOLYS) co jest często spotykane w konkurencyjnych firmach.
Vectra C 1.9CDTI – CHIP TUNING
Vectra C Z19DTH – Podjęliśmy nierówną walkę z autem, które bardzo kiepsko jechało z dołu a mimo to uzyskało seryjną moc . Winny okazał się zawór EGR. Po wymianie zaworu na nowy i strojeniu auto zaczęło przyjemnie jechać od samego dołu co widać zwłaszcza po krzywej przebiegu momentu obrotowego.
W aucie nadal pozostał sprawny DPF co wymusiło wymianę zaworu EGR a nie jego programowe wyłączenie.